Bir Yıl Önce Bugün?

Askere gittim! Evet, bir yıl önce bugün, 5 Şubat 2014 günü Keşan‘ın kıç titreten ayazında saat 11.00’e doğru 4. Mekanize Piyade Tugayı 2. Tank Taburu’na teslim oldum. Burası Gelibolu’daki usta birliğimden önce 21 gün süreyle cehennem azabı yaşadığım acemi birliğimdi.

kesanSaate bakıyorum, 20.44. Muhtemelen bir yıl önce bugün bizi içtima olacak diye bir yerlerde bekletiyorlardı. Hiç unutmuyorum ilk akşam yemeğini, mayına basmış tavuk vardı. Şansıma tabağıma düşen pay, derisiyle bir parça kemik olmuştu 🙂 Yani şu saatlerde açtım, yorgundum ve büyük bir şoktaydım. Günlüğüme yazdığım ilk satırlarda da aynı şeyleri yazmışım.

Yemin töreninde ben

O gün bana “bugünü” sorsanız, muhtemelen ağlardım. Çünkü oradan çıkma ihtimalim olduğuna inanmıyordum. Bunu en iyi, askerlik yapmış okur anlayacaktır. Ha, bu bir nimet değil, anlamasanız da çok bir şey kaybetmiş sayılmazsınız.

İlk gün akşama kadar spor ayakkabıyla gezmiştim kışlada. Çünkü 46 numara bot bulamamışlardı. Neyse ki akşam olduğunda botlarımı alabilmiştim. Gece yatma vakti geldiğinde de korkumuz botların çalınması olmuştu. Neyse ki önceden duyum almıştık. Botları çitf kilitle kitleyip öyle koymuştuk. Gerçi birkaç gün sonra botluktaki botların kilitlerinin açılıp başka botlarla karıştırıldığını fark ettik. Karşıdaki koğuşun bize bir mesajıymış bu 🙂

Bir yıl nasıl geçmiş böyle sevgili okur. 2014 kesinlikle hayatımın en garip yılıydı. Garipti. Yılbaşından yılsonuna kadar garipti.

Bir Cevap Yazın

