Sabhankra – A Star To Shine EP

01

Bir gruba gönül vermek zor iş sevgili okur. Özveri istiyor. Özveriniz biraz da yaratıcılık ile buluşunca, işte o zaman aldığınız zevk çok daha fazla oluyor.

Sabhankra‘nın son çıkardığı albüm, Seers Memoir, aylardır mp3 çalarımda dönüp duruyor. Evde, işte, yolda her yerde kulaklarımda Seers Memoir var. Bu albümde de A Star To Shine diye bir parça var ki, ne ben anlatayım ne siz sorun: açın dinleyin. Albümle ilgili yazdığım kapsamlı değerlendirme ise şurada.

02

Bir aşk varmış. Saçlarının kokusu rüzgarla diyar diyar gezer, yine de gelir onu arayanın yüreğine dolarmış. Narince bileğini uzatırmış aşk, bir nefes alabilsin diye arayanına. Gözleri kararırmış arayanın, aşk sarhoş edermiş onu. Ah o koku…

Dinliyorum açıp açıp sesini. Rüzgarı hissediyorum ve şu parlak gökyüzünün altında seni düşünüyorum. Rüzgarla salınan bir periydin, mutluluk ve güzelliğin cıvıltılarıyla dans ederdin. Tüm bunların bittiğine inanmak çok zor. Beni burada bir başıma bırakan tanrılar ne de zalimler! Ve şimdi o parlayan bir yıldız, beni kucaklıyor ve gecemi aydınlatıyor. Ve şimdi o parlayan bir yıldız, beni izliyor ve orada, göklerde bekliyor. Ve şimdi sen parlayan bir yıldızsın…

Bu aşkı nasıl paylaşırım? Bu aşk beni nasıl çıldırtıyor ah bir bilsen.

Bu parçadaki derinliği ve anlamı, benim kadar görüp anlayan birisi belki karşıma çıkar ve “Evet Mesut, ben de seninle aynı fikirdeyim” der diye hiç bir zaman satmayacağım bir EP yaptım, bundan da az sayıda bastım. Bir Fan Made EP oldu bu. A Star To Shine EP; üç parça içeriyor. Seers Memoir’in introsu olan “Pyron”, “A Star To Shine” ve “Easing The Pain”. Albümü mini cd formatında bastım. Kartonetini de kendim hazırladım. Orijinal albüm kapağını çizen Maria Sokolowska’nın Deviantart profilinden bir başka görsel alıp bunu da kullandım. Kartonetin iç kısmında A Star To Shine’ın sözleri yer alıyor.

03

Fan Made ürünler çok popülerdir. Gruba gerçekten gönül veren fanların bizzat emek vererek yaptığı ve dinlediği müziği, notalardan kurtarıp adeta vücut verdiği çalışmalardır. MCA Productions & Distro etiketiyle bastığım bu EP’yi sana adıyorum. Sevgili dostlarım, Sabhankra ailesine de sevgi ve saygılarımı gönderiyorum.

Sabhankra diskografimde A Star To Shine EP'nin yeri

Sabhankra diskografimde A Star To Shine EP’nin yeri

Bir Cevap Yazın

