Aysun’un Harikulade Örgü Blogu

Geçenlerde, bölümden bir arkadaşım olan Aysun‘un blogunu keşfettim. “My Craft My Stuff” sloganıyla yayınlanan bir örgü blogu! Bir süre önce kendi blogumda şu yazıda annemin müthiş örgü yeteneğine atıfta bulunmuştum. Benzer bir yeteneği de sizlere sunmaktan gurur duyuyorum:

https://aysunaktuna.wordpress.com/

Aysun’un blogunda örgü ve örgü tekniklerine ilişkin onlarca yazı var. Blogun bir diğer güzelliği ise bu yazıların hem Türkçe hem de İngilizce olması. Bu sayede blog sadece Türk kullanıcılara değil, tüm dünyaya açılmış. Aysun’u tebrik ediyorum.

Örgü, geleneksel bir el sanatıdır. Güzel bir hobi, bir yetenektir. “Bana bir çift şiş ve bir yumak ip ver, seni mutlu edeyim.” Siz de örgüyle ilgileniyorsanız, üstelik cinsiyet farketmeksizin, Aysun’ıun blogunu takip listenize eklemenizde fayda olacaktır. Zira epey ilham verici şeyler bulacaksınız.

Bir Cevap Yazın

