Bu Muhteşem Gecemiz!

Çok mutluyum, uzun süredir bu kadar mutlu olduğumu da hatırlamıyorum. Önceki gün Ankara’dan döndüm ve bu sabah işe gittim. Haftanın son günü o kadar dipte başladı ki benim için anlatamam.

Sonra bir mucize hatta mucizeler oldu ve mesai bitti 🙂 Ah, mucizelere nasıl da hasret kalmışım. Nasılda özlemişim onlara tutunup yaşamayı. Sabah ki güneş tutulmasını göremediğim için üzülüyordum, çok daha büyük bir doğa olayına şahit oldum.

Eve geldim ve Yağız‘dan o telefon geldi: Çok uzun süre sonra stüdyo daveti. Evden uçarcasına çıktım ve stüdyoya kondum. Sonra bir doping geldi, öfff 🙂 Çok eğlendikten sonra her güzel şey gibi prova da bitti. Yağızlarla kucaklaştık ve ayrıldım. Havanın o ayazında içimdeki mutluluk üşümemi bile engelledi.

“Tanrım, bu muhteşem gecemize şahit ol.” Antik tanrılar siz de Olympos’tan göz kırpabilirsiniz. Attan inen eşşeğe binmez. Binmesin. Ben birazdan içimdeki bu coşkuyu kaybetmeden uyuyacağım sevgili okur 🙂 Unutmadan, bugün şu viral reklama çok güldüm. Siz de izleyin çok gülün, hep gülün 🙂

Bir Cevap Yazın

