Yıllar Sonra Gelen Tadelle Keşfi!

king-sizeYıllardır, globalleşen, gittikçe daha sağlıklı bir yer haline gelen dünyaya ve standartlara direnebilen az sayıdaki abur cuburdan biridir Tadelle. Bugün de, göreve giderken yakıt almak için durduğumuzda canım çekti ve arkadaşlarıma aldım.

Lan nerden geldi aklıma, dedim ki “bu Tadelle hangi şehirde üretiliyor?” dur bir bakayım. Ambalajın sağını solunu incelerken bir şeyi farkettim. Aslında yıllardır öyle olduğunu düşündüğüm bir şeyin, öyle olmadığını farkettim: Ben Tadelle’yi ÜLKER‘in bir ürünü sanıyordum! Meğer Sanset Gıda isimli bir firmanın ürünüymüş! Ordu’da tek bir fabrikada üretiliyormuş.

Durumdan İlkan Abi‘ye bahsettiğimde beni onayladı, Tadelle başlı başına bir markadır zaten dedi. Ambalajın üzerinde üretici firmanın adı, katlı kıvrımda yazıyordu gerçekten de. Yıllarca ben Tadelle’yi Ülker’in ürünü sanıyordum, hatta bunu çok defa da ortamlarda dile getirmişimdir. Lan nasıl oldu da beni uyarmadınız?

Her neyse, tam dokuz farklı çeşidiyle (ki favorim klasik king size) Tadelle, bizi her ısırıkta çocukluğumuza götürmek için her bakkalın bir köşesinde bekliyor olacak. Dur bari lan bir tane yiyeyim şimdi.

One response to “Yıllar Sonra Gelen Tadelle Keşfi!

  1. Rasim Sertkesen

    viralin yazılı hali 🙂

Bir Cevap Yazın

