Yorgun Dolunay Gecesi

lunaHızlı başladı gün. Hızlı bitti. Ama uzun süredir bekliyordum seni. Nihayet geldin. Bugün zaman ayırıp kendime bir ay takvimi bastırdım. Güzelce bir çerçevelettikten sonra duvarda kendine yer bulacak. Hep yüreğimde kalacak değilsin ya, artık duvarlarımı da süslemenin zamanı gelmedi mi sence?

Bizler ne garip insanlarız değil mi? Öyleyiz, itiraz etme. Aç şunu dinle. İlk dakikanın sonlarına doğru anlayacaksın ki orijinal, yüzde yüz katışıksız hiç bir şey yoktur. Tüm fikirler, tüm kurgular hatta tüm hayaller muhakkak evrilmiş, desteklenmiştir. Yüzde yüz saflığa ulaşmak mümkün değildir.

Yorgunum. Şehri bir uçtan bir uca kat ettim bu gece. Işığınla yürüdüm yine. Söz verdiğim bir hikaye var. Onu yazacağım şimdi. Birkaç güne çıkar kokusu, yazacağım dedim bir kere.

Bir Cevap Yazın

