Osmangazi Üniversitesi’nde Seminer

Pazartesi günü Esengül‘ün davetlisi olarak Eskişehir Osmangazi Üniversitesi‘nin Eskişehir Meslek Yüksekokulu‘ndaydım. Burada Çevre Koruma ve Kontrol Bölümü‘ndeki öğrencilere Çevre Denetiminin Esasları konulu bir seminer verdim.

Sabah saat 10.00’da Esengül’le buluşup Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi‘nde bulunan okula doğru yola çıktık. Esengül burada müdür yardımcısı. Önce yüksekokulun müdürü, Doç Dr. Osman ÇELİK hoca ile tanıştım. Özellikle televizyon reklamlarıyla ilgili olarak yaptığımız konuşma çok iyiydi.

Saat 11.00 civarında toplantı salonuna geçtik. Burada Çevre Koruma ve Kontrol Bölümü öğrencileri yerlerini almışlardı. Esengül ve Osman Hoca da en önde beni izliyorlardı.

Güzel bir sunum oldu. Öğrencilerin ilgisini üzerimde tutabilmek için çok uğraşmam gerekmedi. Bir süre sonra sorular da almaya başladım. Yaklaşık bir saat sürdü sunum ve bitti. Sunumdan sonra da bazı güncel konular üzerinde konuştuk. Böylece seminer sona erdi.

Şunu anladım sevgili okur, bir şekilde okulda olmayı seviyorum. Anlatmayı, paylaşmayı seviyorum. Özellikle mesleğimle alakalı konularda bu tip seminerlere katılmak mükemmel oluyor. Böylece hem kendinizi güncel tutabiliyorsunuz hem de sizinle aynı alanda çalışan insanlarla tanışabiliyorsunuz.

Esengül’e bu güzel daveti için teşekkürü bir borç bilirim. Yeni bir seminerde görüşmek üzere.

Bir Cevap Yazın

