Cihan’ın Askerliği

Cihan, kuzenim, askere gidiyor. Bu sıradan, normal bir haber. Pek çoğunuzun yaptığı ya da yapacağı ya da bedeli ödendiği için yapmayacağı bir olay. Bu haberi ilginç yapan şey ise Cihan’ın da benimle aynı yerde askerlik yapacak olması!

Cihan’la son görüşmemiz. Ben – Cihan – Serhat – Keyb

Cihan, bir kuzenden, normal bir teyze oğlundan çok daha öte, kardeşim gibidir. Yaşlarımızın aynı olması, annelerimizin abla kardeş olmanın yanında ruh ikizi de olması, üstelik fiziksel olarak da birbirlerine çok benzemesi, bizim birbirimizi kardeş kabul etmemizin en büyük sebeplerinden.

Ben askere giderken beni en son uğurlayan iki kişi vardı İstanbul’da. Teyzem ve Cihan. İşte aradan bir yıldan fazla zaman geçti ve Cihan da askere gidiyor.

Cihan’ın acemi birliği Amasya‘ya çıkmış: 15. Piyade Eğitim Tugayı 12. Piyade Eğitim Alayı. Askerliğinizi piyade olarak yaptıysanız burada acemilik yapma ihtimaliniz yüksek. Benim gibi şanssızsanız ise Keşan‘da sürünürsünüz. Neyse, olayı hemen kendime yontmayayım. Gelelim bu yazının yazılma sebebi olan Cihan’ın usta birliğine: 2. Kolordu MEBS Bölüğü Gelibolu Çanakkale! Hadi bakalım 🙂 Burası, benim askerliğimi yaptığım aynı kışlada hatta aynı bina içerisinde bulunan bir bölük. Yani çok ciddi bir değişiklik olmazsa Cihan da her sabah çıkıp indiğim merdivenlerden çıkacak, telefonla konuştuğum kulübeye yazdığım ismi ve attığım şafakları okuyacak, hatta belki anlam veremeyecek, bahçede sıra sıra dizili banklara kazıdığım “proofhead“leri bulacak ve daha neler neler…

cihan

Canım kardeşim, yarın bu saatler askerliğinin ilk günü bitmek üzere olacak. Muhtemelen tuvalet sıkıntısı yaşayacaksın. Sen bu yazıyı da belki bir ay sonra acemi birliğin bittiğinde okuyabileceksin. Şansına Askercell çıktı gerçi, sürekli konuşuruz, ben sana söylerim.

Ne olursa olsun, umarım çabucak geçer zaman ve aramıza dönersin yine. Şimdiden hayırlı tezkereler canım kardeşim. Yolun açık olsun. Ve Cihan’la birlikte giden tüm tertipleri, bu dileklerim sizler için de geçerli.

Bir Cevap Yazın

