Durgun

Ne yapman gerektiğini çok iyi biliyorsun. Arkanı dön ve yavaş hareket et. Çok yavaş. Daha önce de defalarca oldu bu. Titriyorsun. Dudaklarını ısırıyorsun. 

Wake_Up_by_LightDiscipleMerhaba, şimdi size anlatacağım hikaye, aslında hayatımın küçük bir kesitinden ibaret. Bugün yol boyunca düşündüm. Düşünmek beni giderek bunalttı. Giderek sessizleştirdi. Uyumak istedim. Bu aralar uyumak istediğimde sürekli aynı şeyi aklımdan geçiriyorum. Çok kısa süre içerisinde uyumamı sağlıyor. Bir önceki günün atamadığım yorgunluğuna da sığınıyorum biraz. Yine gözlerimi kapatıp o çok eski parçayı düşündüm. Çalan kişinin bastığı her bir notayı düşündüm. Tüm bu karmaşıklık ve ahenk beni yavaş yavaş diğer karanlık düşüncelerimden, günlerdir saplanıp kaldığım bataklıktan kurtardı. Zihnime bambaşka şeyler dolmaya başladı. Kapalı göz kapaklarımın ardında bambaşka hayallerim sahneye koyuldu. Kim bilir göz bebeklerimde hangi kıvılcımlar oynaşıyordu.

Duyuyordum, sesleri, gülüşmeleri, tepkileri, sinyalleri. Anlıyordum ışığı, hareketi, sallantıyı. Yaşıyordum, hülyalara bulanmış halde ve geçen her saniyenin tadına vararak. Sonra birisi çıktı. Komik buldu, güldü, beceremedi ve çaaatt! Uyanıverdim. Yine aynı karanlık, yine aynı bataklığı hatırlayıverdim. Ah ne zordu o sabah uyanmak.

Bir Cevap Yazın

