Savaşalp’in Gidişi

savas01

Savaşalp’le ilk fotomuz. Facebook hesabıma yüklediğim ikinci foto.

Gidişler” isimli bir seriye başlayacağımı hiç düşünmezdim. Geçen hafta pazartesi günüydü. Haftanın ilk günün bunalımını atamadan Savaşalp aradı. “Bu akşam buluşalım, ben yarın gidiyorum” dedi. Bir süredir gideceğini söylüyordu. Hatta daha önce birkaç akşam buluşup konuşmuştuk bu konu hakkında. Uzun bir süredir gündeminde Eskişehir‘den ayrılıp İzmir‘e yerleşmek vardı Savaşalp’in. “Zorlamanın alemi yok” diyordu.

Sevgili okur sen bilirsin, Savaşalp en yakın dostlarımdan biridir. 2008 yılından beri arkadaş, dost ve kardeşiz. Hani derler ya, hastalıkta sağlıkta bir arada olabilmek diye. İşte Savaşalp’le dostluğumuz böyleydi. Geçtiğimiz yıllarda iki ciddi rahatsızlık atlattı. Daha doğrusu ciddi bir hastalığı iki defa nüksetti. Bunlar herhalde dostumun hayatındaki en büyük şanssızlıklar ve aksaklıklar oldu.

savasslayer

Slayer

Savaşalp’le Slayer dinlerken tanıştık. Savaşalp’le son defa pazartesi akşamı buluştuğumuzda da Savaşalp’le hala Slayer konuşuyorduk. Aradan geçen o kadar sene sonra bile zevklerimiz çok az değişmişti. Gerçi son buluşmamız içimde büyük bir ukde olarak kaldı. Sindiremedim böylece veda etmeyi.

savas02Oturup yakın dostunuzun size ne kattığını hiç düşündünüz mü? Bu elbette hesabı yapılan bir şey olmuyor hiçbir zaman. Ben şimdi düşünüyorum, Savaşalp’le yaptığımız semavi dinler muhabbetlerini başka kimle yapabilirdim? Başka kim her an suratını asıp sert bakışlarla air guitarını eline alıp Slayer çalmaya hazır bekleyebilir? Yıllar önce Savaşalp’in evinde çekmiştik “en iyi blog budur” reklamımı. Yaptığımız tüm Eskirock Metal Fest‘lerde Savaşalp değişmez ekip üyesiydi. Ekip dediysem zaten topu tüfeği 6-7 kişi oluyorduk. Bir avuç adam, elimizden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyorduk. sadece bizim konserler değil, Eskişehir’deki o dönemlerde yapılan tüm metal konserlerine birlikte giderdik. Ah ulan ne günlerdi.

savas04

Bilmem hangi konserdeyken.

Savaşalp sayesinde tanıdığımız çok kral adamlara (Gil, Duran, Ayberk, Aykut Gökmen…) da buradan selam göndermezsem ayıp olur.

Velhasıl, Savaşalp artık gitti. Eskişehir’de olmayacak. İzmir’de Togay‘a ilaveten bir dostumuzun daha olması güzel bir şey ama Eskişehir’de bir eksiğiz artık. Aynı dönem, aynı bölüm arkadaşları olan bizler, Alper, Volkan, Savaşalp ve ben, yıllardır Eskişehir’de süren dostluğumuz elbette devam edecek ama diyorum ya Eskişehir’de artık bir eksiğiz.

savas03

Benim evdeki çok sert toplantılarımızın sonuncusu

Bir Cevap Yazın

