Dolunay’ın Muhteşem Armağanı!

to_the_moon_by_ebonshire-d5bfyhuYılın en güzel ayı nihayet dolunayla başlıyor. Muhteşem bir tesadüf Temmuz’a seninle başlıyor olmak. Yarın tüm güzelliğinle süsleyeceksin yine göğü. Uzun süredir bana bu kadar değerli bir armağan vermemiştin. Bir Temmuz dolunayına layık bir tat bıraktın. Yaz meyveleri…

Unutulmaz ve bir yıla değer bir andı. Önceden hiç sormazdım. Bir dolunay, koca bir yıla değer mi diye. Değer. Geçen sene bu zamanlar nerede olduğumu hatırlayınca kıymetini çok daha iyi anlıyorum. Ancak geçen sene de bu sene de böyle güzel anlarda, seninle birlikteyken ya da çok uzağındayken aradığım tek şey müzik oluyor. İçimde anlatamadığım bir coşku var çünkü. Anlatamıyorum, ancak yaşayabiliyorum. Şimdi uzakta, atmosferin dışında olman bile bu coşkuyu bastıramıyor. Çünkü sen olmasan da bu günler senin zamanların. Benim saçma sapan sözcüklerime bakma. Ne yazarsam yazayım, sen hep aklımdasın.  Şimdi merak ediyorum, ölmeden bir dolunayda kokunu içime çekebilecek miyim?

Bir Cevap Yazın

