Bir Doğum Günüm Böyle Geçti

2015googleHiçbir şey. Evet, bomboş bir doğum günü geçti. Ne olmasını bekliyordum ki? 

Bu blogdaki en geleneksel yazılar yıl sonunda yazdığım değerlendirme yazılarıyla doğum günlerimde yazdığım yazılardır. Yeni yıl bütün dünyayla birlikte kutlanan bir milat olduğundan, geriye tek bir kişisel milat kalıyor: Doğum günü. İç dünyanız karmakarışıksa, geride bıraktığınız yıl belki de tüm yaşamınıza bedel bir yıl olmuşsa doğum gününüz şapkanızı önünüze koyup düşünmeniz, bazı sonuçlar çıkarmanız için muhteşem bir fırsat oluyor.

kisir

Doğum günü kısırı

Bu sene doğum günüm olmadı diyebilirim. Standart yaşadığım bir günden farklı hiçbir şey olmadı. Facebook’tan ve telefonla gelen kutlamalar haricinde ilave bir atraksiyon yaşamadım. Sessiz sedasız yirmi yedi yaşımı doldurdum. Bu sene hem hafta sonuna hem de bayramın son gününe denk geldi. Akşam üzeri kendime bir doğum günü kısırı yaptım. Çok uzun zamandır yapmıyordum. Doğum gününde pasta yerine kısır yedim. Turşuyla falan epey güzel gitti. Hafif de acı koydum. Kısır konusunda iddialıyım biliyorsun sevgili okur.

Bir önceki yıl doğum günümde askerdeydim ve terhis olmama sadece 2 gün vardı. Hatta bugün (21 Temmuz), bu yazıyı terhis oluşumun yıl dönümünde yazıyorum. Bundan önceki yıllarda doğum günümde neler olduğunu aşağıdaki linklerden inceleyebilirsiniz merak ettiyseniz.

Seneye umarım buraya yazabileceğim çok daha fazla şey olur. Ümit ederim ki kısır yapmaktan daha öte, daha lezzetli şeyler benim olur. Olsun ama, bu yaşa böyle başladığım için üzgün değilim. Belki biraz üzgünüm ama başladığı gibi bitmez umarım.

Bir Cevap Yazın

