Mavi Ay

bluemoonMuhteşem bir gece! Aylar sonra ilk defa Eskişehir’de yalnızım. Ailemin tamamı şehir dışında. Evdeyim. Yılın en sevdiğim ayının son gecesinde, evimde oturuyorum. Biraz davul çaldım. Biraz gitar çaldım. Biraz başka bir şey çalmadım. Ne yazık ki öğlenden beri alerji krizim tuttu ve bir türlü geçmiyor. Canımı sıkan, keyfimi kaçıran tek şey bu. Birazdan bir duş alıp televizyon karşısında uykuya dalacağım. Biraz erken değil mi diyebilirsin sevgili okur. Ancak yarın bir yolculuğa çıkıyorum.

Dolunaylarda birkaç cümle de olsa bloga yazı yazmak benim için bir gelenek haline dönüştü. Çok kıymetli ve benim için büyük önemi olan bir gelenek. Bir yılda on iki ya da on üç dolunay gözlemliyoruz. Bu bloga on iki tane dolunay yazısı yazdığımda bir yıl bitiyor demek bu. Bu ay da tıpkı başladığı gibi, dolunayla bitiyor. Temmuz yılın en sevdiğim ayıdır. Güzel bir ay oldu mu peki diye soruyorum kendime. Yaşadığım hayal kırıklıklarını düşünüyorum. Tüm o küçümsemeleri. Neyse ki kaç yıllık hayalim, bu ay içerisinde gerçekleşti ve kendime nihayet bir elektro davul alabildim.

Tüm bunlar olup biterken Eskişehir'de böyle bir dolunay vardı.

Tüm bunlar olup biterken Eskişehir’de böyle bir dolunay vardı.

Mavi ay, şu an ki yalnızlığım, şu çayın güzel tadı, annemlerin muhabbet kuşunun anlamsız cıvıltıları, başımın ufak ufak ağrıması… Yüzyılda beş defa gözlemlenebiliyormuş mavi renkteki ay. Bu da 2015 yılı Temmuz’unu özel yapıyor. Evet, ne kadar güzel bir gece böyle. Her zamanki gibi ışıl ışılsın. Yüzüm yüzüne dönükken ne kadar da mutluyum. Herkese iyi bir cuma akşamı diliyorum.

Bir Cevap Yazın

