Per Aspera Ad Astra

Wolfheart

Wolfheart

Gidiyorum dediğimde koltuğuna çakılı kalan o muhteşem kıçına, dönüp yüzüme bakmayan gözlerine, o an o umursamazlığına anlam veremeyen kendime; işte tüm bunlara kızıyorum. Yolcu etmeyecek misin, diye üsteleyişime kızıyorum. Ağız dolusu küfrediyorum hem de. Ardımdan atılabilecek en salakça mesajı atmanı ise artık yadırgamıyorum. Yadırganacak şey benim bu utanmaz tutkum. Bu dolunayda da cismim arzuluyor seni.

(……)

Dikiz aynasındaki “ben”e baktım durdum yol boyunca. Derdim kendimi görmek, kaşıma gözüme bakmak değil; uzun kirpiklerime dokunduğun o anı yeniden yaşayabilmektir. Isırdığım alt dudağıma doğru yaklaşan dudaklarını görebilmektir. Sakallarıma sürdüğün yumuşacık yanaklarını hissedebilmektir. “Sen”i, bende bıraktığın tüm bu izlere bakarak hatırlamaya çalışıyorum artık.

Bu muhteşem geceye böylesine muhteşem bir şarkı eşlik edecek aşkım:

Bir Cevap Yazın

