Getik Fanzin Yeni Sayı ve Yeni Öykümüz

getikeylulGeçtiğimiz gün dördüncü sayısı yayımlanan güzide fanzinimiz Getik Fanzinde bu ay yeni bir öyküyle karşına çıktık sevgili okur. Bu ay diğer sayılardan farklı olarak siyah beyaz basıldı Getik Fanzin. Ve yine Eskişehir’deki hemen hemen tüm sahaflarda ve kitapçılarda takipçilerini bekliyor. Hatta ben bu yazıyı yazmak için epey geciktiğimden, muhtemelen bitmiştir.

Levent‘in dediğine göre okurlardan en çok geri dönüşü bu sayı için almışız. Bu, tüm ekibimiz için gayet iyi bir haber. Bir de Levent’in anlattığı bir olay var ki Ender‘i, Aysun‘u ve beni inanılmaz mutlu etti. Levent’in annesi yeni sayımız yayımlandığında Levent’i arıyor ve dergiyi henüz okuyamadığından bahsediyor ve ekliyor: Yalnızca Gilruzların öyküyü okudum, çok beğendim. Levent soruyor, anne onlar kim, Ender-Aysun-Mesut üçlüsü mü? 11913231_10204944026585768_636865568_nAnnesi cevap veriyor, Evet adlarını unuttum da geçen sayıdaki öykülerini hatırlıyorum, bir de Aysun’un çizimlerinden anladım onlar olduğunu.

Aysun’un resimlerinin bizim öykülerimizle bu şekilde bütünleşmiş olması bizi uzun vadede daha da güzel işler yapmak için epey cesaretlendirdi. Yazdığın öyküleri çizmesi için bir çizer bulmanın ne demek olduğunu en iyi Selçuk C. bilir, bana destek verecektir bu yazıyı okursa.

kgc

Dergimizin bu ay ki sayısının kapağında korku ve gerilim filmlerinin ünlü yönetmeni Wes Craven yer alıyor. Geçen sayıda olduğu gibi bu sayıda da Kat 3 Daire 8 bölümünde Wes Craven ve korku sineması üzerine güzel bir muhabbeti var Levent ve Emre’nin. Bunun dışında Limbo isminde güzel bir oyunun incelemesi de dikkati çekenlerden.

Bu sayıda ilk defa bir yazarımız (Samet Aydilek) QR kod kullandı. Ben bu QR kodları yıllar önce IDEA Magazine‘de kullanıyordum ve çok iyi bir geri dönüş sağlıyordu bana. Özellikle siyah beyaz sayılarda, kullandığımız görsellerin renkli hallerini gösterebilmek için bundan sonraki sayılarda kullanmaya karar verdik. Bir şeyi daha belirtmekte fayda var, bu sayı siyah beyaz olacağını için herhalde, biz hariç diğer tüm yazarlar (ve hatta dergideki fotoğrafların da hepsi) bilinçli olarak orijinal siyah beyaz olan görsellerden seçildi.

Dergimizin yeni sayısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Dergimize ait diğer bağlantılar da aşağıda yer alıyor. Bizi takip edin!

Facebook grubu: https://www.facebook.com/getikfanzin

Instagram profili: https://instagram.com/getikdergi/

ISSUU profili: http://issuu.com/getikfanzin

Bir Cevap Yazın

