Gillette Blue 3 Koleksiyonumun Yeni Üyesi: Pembiş

Son hali şöyle olan bir koleksiyonum vardı sevgili okur. Ben bu koleksiyon için “Türkiye’de piyasaya çıkmış olan tüm Gillette Blue 3 versiyonlarını” aldığımı düşünüyordum. Geçen gün n11.com‘da Market 11’de Günün Fırsatı olarak Gillette  pembisVenüs Simple 3 diye bir kadın jileti gördüm. Lan? Bir kadın neden üç bıçaklı jilete ihtiyaç duyar ki diye düşünürken aslında bu tıraş bıçağının Gillette Blue 3 ile aynı tasarıma sahip olduğunu gördüm. Pembe ve açık pembe renkleriyle bu da aslında düpe düz Gillette Blue 3 tıraş bıçaklarının aynısıydı.

Bu tıraş bıçağına pembiş diyorum. Koleksiyona koymak için en küçük paketini aldım. Paketten dört tane çıktı. Bir tanesi benim koleksiyonda duruyor. Geriye kalanları isteyen varsa verebilirim 🙂

gilette3

Bir Cevap Yazın

