Hırvatistan’a Gidiyorum!

Zagreb1

Eğer bir aksilik olmazsa yarın bu saatler Hırvatistan‘da Zagreb‘te bir otel odasında olacağım sevgili okur. Bakanlığın bir eğitimi için gidiyorum. Bu yazıyı aslında oradayken yazacaktım ama olur da yazabilme imkanı bulamazsam bloga not düşmüş olmak istedim.

Kısa bir süre kalacağım. Detay vermek istemiyorum. Umarım her şey yolunda gider ve güzel bir seyahat olur benim için. Olur da orada herhangi bir internet bağlantısı bulamazsam, süreci en başından itibaren anlatan kapsamlı bir gezi yazısını geri döndüğüm akşam (perşembe akşamı) okuyacaksın.

Beni neler bekliyor bilmiyorum. Nerede nasıl kalacağız açıkçası onu da tam bilmiyorum. Türkiye’den dört kişi gidiyoruz. Çeşitli ülkelerden gelecek katılımcıların da olacağı bir eğitim programı olacak. Diğer detayları ve Zagreb’e dair tespitlerimi okuyacaksınız. Dediğim gibi bir sıkıntı çıkmazsa elbette.

En kısa sürede görüşebilmek dileğiyle sevgili okur, sağlıcakla kal.

Bir Cevap Yazın

