Son Zamanların Dikkat Çeken Gelişmeleri

ÜÇ ACAYİP GAZOZ

gagozGeçen gün marketin rafında yan yana gördüm. Nasıl gördüysem de aynen o şekilde aldım sevgili okur. OHBE Gıda ve İçecek firması tarafından üretilen bu “yeni nesil gazoz“lardan GAGOZ‘u daha önce birkaç kere daha görmüştüm ancak hiç içmemiştim. Kardeşleri olan Trishka ve Mankafa‘yı ise ilk defa markette gördüm. Bu gazozlarda diğerlerinden farklı olarak dikkati çeken ilk detay sıra dışı ambalaj tasarımları. Teneke kutuların üzerinde ürün adının yanı sıra, her biri için yazılmış bir birinden “şakacı” sloganlar yer alıyor.

GAGOZ: Dışındakiler: doğala özdeş karizma, renkli menkli bir hayat, cool kızlar, dünyayı kurtaran adamlar… matrak asit içerir. tek yan etkisi: geğirtir… tikilerin ulaşamayacağı yerlerde saklayınız.”

THRISKA: içinde öyle %100 falan değil sadece %4 şeftali suyu var. gerisi su, şeker, şeftali aroması ve bol gaz…

MANKAFA: “portakal’dan daha çok mandalina seviyorum ama gidip portallı içecek içiyorum. eee naapalım canım, mankafa vardı da biz mi içmedik” diyenler için…

Favorim Thriska sevgili okur. İç muhakkak. Hatta almışken bir tane de bana getir.

YARI FİYATINA SILMARILLION

D&R‘ın internet sitesi mağazasına göre çok daha avantajlı sevgili okur. Şimdi pek çok abidik gubik alışveriş sitesinden gelen mailleri okumadan siliyoruz. Ama D&R’dan gelen reklam mailleri çok daha dikkatimi çekiyor. Bu kitabı da aynen bu şekilde gelen bir reklam maili sayesinde aldım. Hem de yarı fiyatına!

silmarlGelen mailde “en çok okunan kitaplar şimdi %50 indirimle” diyordu. Tıkladım, listenin en başında göz kırpan Silmarillion‘u seçip satın alma işlemini tamamladım. Kitabı 16,50 liraya satın aldıktan yarım saat sonra siparişin durumunu kontrol etmek için D&R’ın sitesine girdiğimde ne göreyim! Kitap yine normal satışı fiyatı olan 33 lira olmuş! Lan resmen ucu ucuna 16,50 lira kâr ettim 🙂 Kargo bedeliyle birlikte toplam sipariş 20,50 TL oldu. Aynı kitabı gidip mağazadan alsam 33 liraya alacaktım. Dolayısı ile internet sitesi, özellikle daha pahalı kitaplarda her zaman avantajlı oluyor.net sevgili okur.

DÜNYA’NIN EN İYİ TÜRKÇE KARIŞIK ROCK KASETİ

trock1Biliyorsun sevgili okur, 2003-2007 yılları arasında Türkçe Rock müzik eşi benzeri görülmemiş bir patlama yaşadı. Birbiri ardına güzel gruplar çıktı o dönemde. Bugün bile sıkılmadan dinlediğimiz onlarca Türkçe Rock şarkısının çıkış tarihine baktığımızda hep bu zaman aralığını görürüz.

Yaklaşık bir kaç ay oluyor, bir sahafta yine kasetlerin, CDlerin içinde eşelenirken elime bu karışık kaset geldi sevgili okur. İçindeki şarkılara baktım ve parça listesindeki her bir şarkının ait olduğu grubun o dönemdeki en hit parçası olduğu gördüm. Bu, muhtemelen bugüne kadar yapılmış en iyi toplama albümdü. Albümdeki o parça listesine birlikte bakalım:

  1. Duman – Seni Kendime Sakladım
  2. Mor ve Ötesi  – Cambaz
  3. Şebnem Ferah – Can Kırıkları
  4. Ogün Sanlısoy – Bilmece
  5. maNga & Göksel – Dursun zaman
  6. Kurban -Yine
  7. Vega – Elimde Değil
  8. Redd – Falan Filan
  9. Anima – Joker
  10. Athena – Çatalyürek
  11. Seksendört – Affet
  12. Aylin Aslım ve Tayfası – Gülyabani
  13. Rashit – Teker Teker
  14. Feridun Düzağaç – Deli
  15. Çilekeş – Kendimden Geriye
  16. Gripin – Elalem
  17. Hayko Cepkin – Yarası Saklı
  18. Badem – Ala Gözlerini Sevdiğim Dilber

trock2

Bu karışık albüm 2006 yılında yayımlanmış Radyo D tarafından. Umarım CD’si de vardır ve bir gün yine bulurum. Günlerdir walkman’imde takılı duruyor ve birazdan göreceğin özel miniş hoparlör sistemin sayesinde dinliyorum.

ÖZEL MİNİŞ HOPARLÖR SİSTEMİM

hopaBundan birkaç yıl önce Turkcell Sarı Kutu‘da biriken puanlarımla Turkcell Market’ten hediye çeki kazanmıştım. Ancak bu sikindirik çek ile sadece şu iki hoparlörü alabilmiştim. O zaman hoparlörü çok az denemiş ve bir kenara kaldırmıştım.

Geçtiğimiz günlerde bu hoparlörler yine elime geçti. Bunların stereo olduklarını fark ettim. İçlerine kaliteli pil yerleştirince seslerinin de gayet tatmin edici olduğunu anladım. Daha sonra elimdeki otlangaçlardan birisini kullanarak iki hoparlörü tek bir girişte birleştirdim 🙂 Şimdi bu miniş düzeneği hem davulun ses çıkışında, hem mp3 çalarda hem de walkmanim de kullanabiliyorum. Walkman’i adaptörle çalıştırdığım için acaba diyorum bu hoparlörler için de bir adaptör sistemi yapabilir miyim? Şimdilerde bunu düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

