42 Kasetlik Açık Arttırmayı Kazandım

Yakın arkadaşım, kod adı: Ayrancı, sayesinde geçtiğimiz hafta bir açık arttırmaya katıldım. Açık arttırmaya benden başka teklif veren de olmadığı için kazandım ve çok komik bir fiyata 42 tane muhteşem albümü kaset formatında aldım. Üstelik bunlardan yaklaşık 35 tanesi orijinal yurt dışı basımlar.

kasetler

Tıkla büyüsün sevgili okur.

Kasetlerin sahibi, muhtemelen büyük bir The Doors fanıydı galiba çünkü The Doors’un tam dokuz tane albümü vardı serinin içerisinde. Bunun dışında beni en çok mutlu edenler ise Pink Floyd albümleri oldu. Bunlardan iki tanesi zaten ben de mevcuttu gerçi ama olsun. Tam beş kasetlik Led Zeppelin albümleri bir diğer güzellik oldu. Beatles‘ın ve Red Hot Chili Peppers‘ın da üçer tane kaseti bulunuyor. Ben aşağıdaki görselde kasetleri gruplamaya çalıştım.

Kaset her ne kadar modası geçmiş gibi görünse de durumun ileride tıpkı plaklardaki gibi olacağı kesin. Plaklar nasıl yeniden popüler olmaya başladıysa kasetler de zamanla yeniden popüler olacak. Koleksiyoncular için önemini hiç yitirmedi zaten.

Ayrancı kardeşime teşekkürü bir borç bilirim. Zira kendisinin bana daha önce şöyle de bir krallığı daha olmuştu.

Bir Cevap Yazın

