Deftones Serigraf Baskıları

deftones 2

Biliyorsun sevgili okur, biz Deftones dinleriz. Severek dinler ve takip ederiz. Şimdi, sana Deftones’la ilgili bilmediğin bir detayı veriyorum: Geçen gün ölümü teğet geçtiler belki de. Biliyorsun Paris’teki terör saldırılarında en fazla ölüm Eagles Of Death Metal isimli Amerikalı rock grubunun konserinin yapıldığı, Paris’in ve hatta Fransa’nın da en önemli konser mekanlarından birisi, Bataclan’da yaşandı. İşte o saldırılar olmasaydı, aynı salonda ertesi gün Deftones konseri olacaktı. Şehri gezmek için birkaç gün önceden giden grup üyelerinin instagram hesaplarında Paris’ten çektikleri pek çok kare vardı. Eğer bu saldırı bir gün sonra yapılsaydı, muhtemelen ölen insan sayısı çok daha fazla olacaktı. Çünkü bu boru değil, Deftones. Çok daha fazla izleyici olurdu. Kuvvetle muhtemel grup üyelerini de hayatını kaybedecekti. Bu arada Paris’teki saldırıda, önce tüm grup üyelerinin öldürüldüğü söylendi. Sonra grup üyelerinin kaçmayı başardığı haberi yayıldı. Elemanlar kurtulmuşlar.

Deftones’un sitesinde yer alan STORE bölümünde, geçenlerde çok sınırlı sayıda basılan “Serigraf Koleksiyonu” satışa sunuldu. Dijital baskıdan farkı olarak serigraf olarak basılmış bu koleksiyon. Grubun her albümünün kapağıyla ya da temasıyla ilgili bir sembolü içeren, çok sade ancak enfes bir koleksiyon bu. Satın alıp Türkiye’ye kargolatmak büyük sıkıntı. Hem pahalı hem de sağlam gelecek mi kaygısı var. Kaldı ki zaten sınırlı sayıda basılmış. İşte bu noktada, ortada yedi parçalık bir koleksiyon varsa ve birileri bunun adını “koleksiyon” koyduysa bu kardeşin kayıtsız kalamıyor. İnternetten bulabildiğim en yüksek çözünürlüklü hallerini buldum ve düzenledim. Eskişehir’e dönünce de bastıracağım. Şimdi değil ama ileride duvarımın bir köşesini süsleyecek.

deftones3

deftonesŞundan da bahsetmezsem ölürdüm. Şu yanda gördüğünüz Deftones’un 2011’deki Diamond Eyes turunun afişi. Nasıl bir afiş ama! Bunu da çerçevelettim ama ha deyince asamıyorum tabi ki. Çünkü anlamazlar bunlar sevgili okur. Sanattan anlamazlar. Hemen yargılarlar. Sanarlar ki ben onu oraya üzerindeki kadın için koyuyorum sanarlar. Halbuki Deftones var ulan!

Bir Cevap Yazın

