Savaşalp’le Buluşma

Bu yazıyı yazmaya cuma günü Aykut‘un yaptığı bir espri sonucu karar verdim. Cuma akşamı Savaşalp ve Volkan‘la buluştuk. Bir süredir gittiğimiz Peyote‘ye gittik yine. Cuma gecesi leşliği her yeri sarmıştı. Aşırı kalabalık, kimin eli kimin cebinde belli değil, nasıl bir gürültü anlatamam. Karşımda oturan Volkan’ı duymuyorum. Savaşalp’le bağırarak konuşuyoruz. Aykut’a bir şeyler anlatmaya çalışırken boğazım acıyor. Bir de sağ olsunlar ortamdaki herkes fosur fosur sigara içtiğinden artık nefes alamaz hale geliyoruz. Aykut bir ara kalkıp gidiyor, bir daha göremiyorum. Savaşalp’in yeni iş haberine seviniyorum. Duran‘ın evlilik haberine şaşırıyorum.

Sonra ben başladım konuşmaya. Geçen hafta tehdit edilişimi anlattım. İlk anda can sıkıcı olsa da bu tür durumlar, sonradan anlatınca komik gelmeye başlıyor. İçişleri Bakanı’nın lise arkadaşı kısmında ise kahkahalar patladı. Şu anda tüm hikayeyi anlatmıyorum. Bu başka bir yazının konusu olacak.

Masada sadece Aykut, Savaş ve Volkan yoktu. Bölümden arkadaşımız ve hemşehrim Gönül de vardı. Bir de daha önce tanışmadığım iki arkadaş daha vardı. Bunların isimleri neydi ama hatırlamıyorum. İlginçtir, gecenin en uzun muhabbetlerini de bunlarla yaptık. Hatta beni Facebook’tan ekleyeceklerdi ne oldu eklemediler hala. Saat gece yarısına doğru ortam bir anda iki katı kalabalıklaşınca kalkmaya karar verdik. Sarıldık, kucaklaştık.

leventYolda dönerken Utku ve Hazal‘ın da yanına uğramaya karar verdik. Ama karşıdan Levent Kırca sevimliliğiyle gelen Utku’yu görünce gülme krizine girdik 🙂 İkisi de çok “güzel” görünüyorlardı. Yine bir sarılma, kucaklaşma sonrası ayaküstü vedalaştık.

Eve geçip Getik Fanzin’in son sayısı için göndereceğimiz öyküye son şeklini verdim ve geceyi bitirdim. Biliyorsun, bir cuma gecesi güzel bitiyorsa bu senin sayende oluyordur. Güzelliğinden bir parçayı da keşke yanımda getirebilseydim.

Bir Cevap Yazın

