Star Wars Handigap’ı

Yüzümde koca bir gülümsemeyle bakıyorum herkese. Gülüyorlar. Abartıyorlar hatta. Öylece durmuş bakıyorum. Nafile bakıyorum ama. Gözlerim nafile yere seni arıyor. Senin yaşadığın ülkede çoktan güneş battı ve sen içinde benim olmadığım bir düşü görüyorsun belki de. Ah sen ne büyük bir nimetsin! Burada hayatta kalabilmek için sana ihtiyacım var. Senden kurtulabilmek nefes almayı bırakmak gibi, imkansız geliyor.

J. Adams (İdam edilmeden hemen önce, 1865) 

Neden böyle bir pasajla başladım bilmiyorum. Aklımda bir öyküden parça parça kısımlar kalmış. Oturup toparlaması epey zor geliyor. İlk kaynağından izni koparabilirsem sizlere komik bir hikaye sunabilirim.

Bugün Ender‘in gönderdiği öykünün son eğip bükmelerini yaptım. “Düzenlemek” diye yazmak istemedim, eğip bükmek yazdım. İlk defa bir öyküde bir kutsal metine yer verdim. Hala Ender görmedi gerçi. Her an her şey değişebilir. Umarım güzel bir iş çıkartabilmişizdir ortaya.

Bu öyküde kahramanımız, bir aşkın peşine düşüyor. Rüyalarında gördüğü bu aşkın, belki de, gerçek olmasını istediği için çektiği onca şeye tahammül ediyor. Öykünün sonu nasıl bitiyor elbette söylemiyorum. İlk kısmını okumak için şuraya tıklayabilirsiniz. Açılacak dergiden “Bir Meftunun Buhurlu Düşü” isimli öykümüzü okuyabilirsiniz. Öykünün sonu da Getik Fanzin‘in bu ay ki sayısında yer alacak.

420720_10200149914896024_1319065542_nStar Wars şu aralar pek bir popüler. BİM bile bu popülerliği lehine çevirmeyi başardı. Ben de gidip bir Star Wars’lu el havlusu alacaktım ama vakit bulamadım inan. Hadi hakkını verip altılamayı izleyen ve ona göre bu filmi de heyecanla bekleyen, yorum yapan ve paylaşana lafım yok da; filmdekileri “robot” sanan güzel kardeş, sen bir sus bari. Filme de gitme, parana yazık. Öküzün trene baktığı gibi bakacaksın. Eyvallah, herkes bir anda Star Wars’tan bahsedince, profiline falan koyunca böylesi bir popülariteden etkilenmemek elde değil. Ama bu senin büyük bir “handigap” unutma!

12398389_10153893938223938_1376230104_o

Volkan’ın aldığı Star Wars havlusu

Ağzının suyu aka aka, vizyona giren son filme gideceğine otur altılamayı izlemeye başla. Yağmur altında ışın kılıcı dövüşünü öğren. Sonra sen de o şarkıdaki gibi “Ne zaman yağmur yağsa, utanırsın”.

Çok yoruldum bu hafta. Birazdan kardeşimle film izleyeceğiz. Muhtemelen de izlerken uyuyakalacağım. Bu haftanın özeti benim için “Son dakika ve çok acil” idi. Yaptığım hemen her işi bu şekilde çıkardım. Büyüklerin ellerinden, bir de senin o boncuk gözlerinden öpüyorum sevgili okur, çok öpüyorum. Söz verip yanına gidemediğim Utku kardeşimden özür diliyorum. Ben aradıktan saatler sonra “Yes beyb” diye mesaj atan Volkan’ın bu mesajı niye attığını çözmem de en az bir yarım saat aldı, ona da teessüf ederim. Ayrıca film teklifime (Aslında Togay‘ın) bu kadar organize red cevabı veren tüm dostlara da ayrıca teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

