Kaçalım Kaçalım Diye Şarkı Söyleyen Eleman O Ses Türkiye’de!

by

by01Blogdaki en uzun başlıklı yazı bu oldu sevgili okur. 20 Aralık akşamı O Ses Türkiye‘de sakallı gözlüklü bir eleman izledik sevgili okur. Ben çocuğu görür görmez tek bir kelime etmeden Google’ı açtım. Çünkü biliyordum, ben bu çocuğu daha önce bir yerlerde izlemiştim. Biliyordum ve çok kısa bir araştırmadan sonra kim olduğunu da buldum. Uğur Kaya isimli bu arkadaş, yıllar önce Beyoğlu Mızıkacıları diye bilinen grubun sıra dışı çocuk vokalinin ta kendisiydi! “Kaçalım, kaçalım, kaçalım” diye bir şarkıları vardı. Vampir dişli bir çocuktu. Brutale yakın bir vokal tarzı vardı. Komik bir takım hareketler yapıyordu. Çocukluk tabi, olur öyle. Yıllar önce yaptıkları şarkı şuydu:

20550bu.0İşte bu arkadaş, geçen yılları iyi değerlendirip güzel bir şekil yapmış ve O Ses Türkiye’ye yarışmacı olarak katılmış. Şansına Ebru Gündeş ve Gökhan-Hakan kardeşler de döndüler kendisine. Açıkçası ben jüri olsam dönmezdim. Tavırları çok çakma. Ses olarak çok daha iyilerine dönmedikleri de oldu. Ama Uğur, zeki çocukmuş, Athena’yı seçti. Keşke Ebru’yu seçseydi. Bunun kız kardeşi de daha önce O Ses Türkiye’nin çocuklar için olan versiyonuna katılmış. Onu da öğrendik. Uğur, program esnasında daha önce Beyoğlu Mızıkacıları isminde bir grupla albüm yaptığından, klip çektiğinden hiç bahsetmedi. Bıçaklandığına falan da hiç değinmedi. Merak ettiyseniz bıçaklandığına dair haberi buraya tıklayıp okuyun. Uğur’un  O Ses Türkiye’deki performansını şuradan izleyebilirsiniz:

hqdefault

O dönemde çektikleri klipten bir sahne

Bir Cevap Yazın

