Headbang’den Terminator DVD’si Kazandım!

term01Şu yazımı okuyup gaza gelerek Headbang dergi aldıysan belki de sen de kazandın sevgili okur.

Derginin son sayısında, Cehennem Postası bölümünde Terminator serisinin son filmi Genisys‘den bahsediyordu. 10 okuyucuyu da bu filmin DVD’sini kazanma şansı sunuyordu. Nasıl mı? Sordukları bir soruya belirledikleri tarih ve saatte cevap veren ilk 10 kişi filmin piyasaya yeni çıkan DVD’sini kazanacaktı. Dergiyi alıp, biraz da sabırlı olan herkesin rahatlıkla kazanabileceği güzel bir ödüldü doğrusu. Kaçırmak olmazdı. Soru şu:

Aşağıdakilerden hangisi Terminator serisinin yaratıcısıdır?
A) Quentin Tarantino
B) George Lucas
C) James Cameron
D) Steven Spielberg

term02Ödülü kazanmak için 20 Ocak günü saat 20.00’de Sadi Tirak‘a doğru cevabı mail atan ilk 10 kişiden biri olabilmek için alarmı kurup beklemeye başladım. Son 5 dakika kala internet bağlantımı kontrol edip cevap mailini yazdım ve mouse’u gönder butonunun üzerine getirip beklemeye başladım. Tam 19.59.50’de gönder butonuna bastım.

Ertesi gün iş dönüşü Twitter’ı açıp hemen Headbang derginin twitlerini kontrol ettim ve BİNGO! Kazanan 10 kişiden biri olmuştum 🙂 Maillerimi kontrol ettiğimde Sadi Tirak’dan gelen tebrik mailini de gördüm. Adresimi gönderip heyecanla DVD’nin gelmesini beklemeye başladım.

kazanan

Bugün iş dönüşü beni bir sürpriz bekliyordu: DVD nihayet gelmişti 🙂 Hafta sonu yapılacaklar arasıa bu filmi seyretmeyi koyabilirim pekala 🙂 Headbang’e bu güzel hediye için bir kere daha teşekkür ederim. Bu arada sorunun cevabı James Cameron.

term03

Bir Cevap Yazın

