My Resort’un Yeni Arka Planı

Dönem dönem, aklıma estikçe ya da gerçekten hoşuma giden bir görsel gördüğümde My Resort’un arka planını değiştiriyorum sevgili okur. Geçmiş yıllarda pek çok sevgili dostum bu konuda bana yardımcı oldular.

İlk arka planımda sol tarafta bir şövalye duruyordu. Bu aynı zamanda Sabhankra‘nın Our Kingdom Shall Rise EP‘sinin de kapağında yer alan bir figürdü. Çizeri Ramazan Abbasoğlu ile iletişim kurup blogda kullanmıştım. Ramazan Abbasoğlu’nu o zamandan beri takip ederim. Yakın zamanda Instagram hesabında birbirinden güzel işler paylaşmaya başlayınca yeniden ilgimi cezbetti. Bir gün çok çok başarılı bir Kızılderili çizimini görünce kendisine mesaj attım. Blogun yeni arka planı için uzun süredir aradığım görsel buydu işte.

Arkaplan_04

Sağolsun, Ramazan abi pek çoğunun aksine her zaman alçak gönüllü bir insan olmuştur. Kullanmama izin verdi. Instagram hesabına bakınca geçen yıl izlediğim en iyi üç filmden biri olan The Martian‘dan çok iyi bir Mark Watney karakter çizimi gördüm. Tereddütsüz bunu da aldım. Şu anda full hd çözünürlükle görüntülüyorsan beni sağda ve solda görüyorsun Kızılderiliyi ve Mark Watney’i.

Bir süre, uzunca bir süre bu arka planı kullanacağım. Ramazan Abbasoğlu’na emeği için teşekkür ederim. Instagram’dan kendisini muhakkak takip edin, sizin de hoşunuza gidecek en az bir işi mutlaka olacaktır 😉

https://www.instagram.com/rartist01/

Bir Cevap Yazın

