Çok Nadir Abbath Plağım!

abbathmin

Yeni bir ABBATH mümkün değil

Tüm Dünya’da yalnızca 250 tane basılan bir üründen bahsediyorum sevgili okur. Böyle bir girizgahtan sonra yavaş yavaş neler olup bittiğinden bahsedeyim.

Immortal’ın dağıldığına ve Abbath’ın yola tek başına devam etme kararı aldığına dair şu yazımı yazalı epey zaman olmuş sevgili okur. Biliyorsun biz black metali Immortal’la sevdik. Biz black metalde hep Immortal ekolünü örnek aldık. Bu ekolün oluşmasında her ne kadar Demonaz işin başındaki adam olsa da Abbath, bir frontman olarak hep gönüllerde taht kuran adam oldu. Yukarıda bahsettiğim yazının sonunda Abbath’ın yeni projesiyle ilgili bir de görsel yer alıyordu. 2015 yılının Nisan ayıydı.

creature

Creature

Bir süre sonra Abbath, kendi adıyla kurduğu yeni grupla yaptığı ilk kayıtları yayımladığında ben de dahil pek çok eski Immortal fanı durumdan gayet memnundu. Benim en sevdiğim gelişme ise Abbath’ın çalışmaya başladığı maskeli yeni davulcusu Creature oldu. Albümün çıkmasını beklemek birkaç ay sürdü. Bu sürenin sonunda nihayet dinleyebildiğim albüm, tipik Abbath/Immortal sound’unda bir ilk albümdü. Ne yazık ki albümden kısa süre sonra davulcu Creature gruptan ayrıldı. Nedeni olarak da Abbath’ın süper egosu gösterildi, tartışıldı hatta.

abbath00

abbath03

Yıllar önce Demonaz solo albüm çıkardığında limited edition plağını heyecanla sipariş ettiğimi hatırlıyorum. O plağın iş yerine geldiğini ve bir oda dolusu insanla birlikte, plağı ilk defa açtığımı anımsıyorum bu satırları yazarken. Bugün bile Demonaz’ın March Of The Norse albümü en sevdiğim albümler arasındadır. Abbath’ın da solo albüm çıkaracağını duyduğum ilk gün kendi kendime söz verdim. Bu albümü de alacaktım. Aldım ancak itiraf etmek gerekirse bir başucu albümü değil. Şimdi gelelim böylesine nadir bir ürünü Türkiye’de nasıl bulup aldığıma.

abbath02

Abbath – Abbath (Limited Gold Vinyl Gatefold Ed.)

abbath01Geçen yıl içerisinde ise Dark Rituals Distro’dan Uğur’la tanıştık. Uğur, Türkiye’deki en büyük Immortal arşivine sahip, kral bir insan. Grubun normal basım ve limited olarak çıkardığı tüm materyale sahip. Geçen sene tam da bu zamanlarda onun sayesinde Immortal’ın All Shall Fall albümünü picture disk olarak elde etmiştim.

Geçtiğimiz haftalarda Abbath’ın yeni albümünün sadece 250 adet basılan gold vinyl versiyonunu satışa çıkardı Dark Rituals üzerinden. Hemen iletişime geçip kendime bir tane ayırttım. Çok güvenilir ve çok titiz bir satıcıyla çalışmak insana hep keyif veriyor. İşte ben de nihayet kargo paketini açıp plağı elime alınca Dünya’da çok az şeyin o anki mutluluğa eşit olduğunu bir kere daha idrak ettim.

abbath04Seasons Of Mist’in bastığı müthiş bir ürün olmuş bu plak sevgili okur. İçerisinden plağa ilave olarak, dev gibi bir Abbath posteri ve merchandise alışverişinde geçerli indirim kuponu çıktı. Plağın kabı gatefold. İç kısımda tüm şarkı sözleri yer alıyor. Albümün dış kabında “Limited to 250 copies worldwide” markası duruyor zaten. Şu an plak tüm distrolarda ve mecralarda tükenmiş durumda. Yok.

Albümün parça listesi şu şekilde:

A1 – To War!
A2 – Winterbane
A3 – Ashes of The Damned
A4 – Ocean of Wounds
B1 – Count The Dead
B2 – Fenrir Hunts
B3 – Root of the Mountain
B4 – Endless

Çok yakında bir başka bomba albüm daha elime ulaşacak sevgili okur. Tavsiyem sen de Dark Rituals Distro’ya bir göz at.

Bir Cevap Yazın

