Dört Yıllık Bir His

angela.gifAşk. Aşktı bir zamanlar bu his. Şimdi adı ne oldu bilmiyorum. Yürek sızlatıyor, bazen de tiksindiriyor. Nasıl tarif edeyim ki bunu? Kimselere anlatamıyorum. Beklemekten başka da bir şey yapamıyorum. Dört yıl bekliyorum, fazladan bir günüm oluyor elimde. Başka da bir lütfu yok zamanın. İki buçuk yıl sev, bir buçuk yıl daha bekle. Ele geçen tek şey fazladan bir gün. Zaten Şubat, içerisinde hayatımın en önemli üç kırılma anını içeren tek ay! İki eksik bir fazla, en masum ay. Off.

Bugün sigara kokusunu bastıran nane şekerinin dudaklarında ve dilinin ucunda bıraktığı tadı hissettim. Ne acayip zamanlardı ders çıkışlarımız. Kampüsün içerisinde bakışlarımız kol gezerdi. Ah, kampüs mü kaldı şimdi. Bakıyorum, yıkılıp dökülmüş her şey. İnsan ayaklarını sürüyerek gidiyor.

Dört yılda bir defa yazabilirsin bu yazıyı. Bir sonraki yazıyı yazmak için tam dört yıl daha beklemek gerekecek. Yaşadığım son dört yıla bakınca hayatımın tamamen değiştiğini görüyorum. Bir dört yıl daha sonra neler değişecek? Parmaklarım dokunabilecek mi yine?

Bir Cevap Yazın

