Bir Muhteşem Dolunay

20160420_200308.jpgHadi bakalım. Bak işte yine baş başayız. Gün içerisinde sessizlikle boğuşup, susmak zorunda kalıyorsun ya işte şimdi tam zamanı. Haydi anlat. 

Bu dolunayın en güzel olayı şüphesiz şu aşağıdaki Sabhankra tişört koleksiyonu oldu sevgili okur. Savaş Sungur‘a katkıları için teşekkürü borç bilirim. Bu ayın sonunda bomba patlıyor, bekleyin. Bu serinin ilk tişörtünü yıllar önce Sabhankra Eskişehir’e ilk defa geldiğinde almıştım. Murat Abi’nin bir organizasyonuydu. Grubu tren garında karşılamıştım. Şu an ki ruh halimi tam tersi yansıtan bir motto basılıydı üzerinde: “When pain is yours, heavens are mine.” Daha sonra grup Eskişehir’e bu defa bizim organize ettiğimiz bir konsere gelince aynı tişörtün yeni basım olanını aldım. Poşetini de hiç açmadım. Bursa’daki konserde sadece grubun logosu basılı, sade bir tişört daha aldım. Ve nihayet “Revenge” albümü çıkmadan tişörtleri çıktı. Eh, bunu da almazsak olmazdı. Ve işte şimdilik üç parçadan oluşan, Sabhankra tişörtü koleksiyonum.

sabhankratisort

Bu ay Aysun biraz rahatsızlanınca Getik Fanzin’in yeni sayısındaki öykümüz görsel olmadan çıkacak. Anjel’in müthiş sonunu merak ediyorsan muhakkak yeni sayıyı oku sevgili okur. Eskişehir’de pek çok mekanda bulabilirsin dergiyi. Bir aksilik olmazsa 1 Mayıs’ta raflarda olacağız. Getik’le ilgili bir başka muhteşem haber daha var ki duymak için biraz daha beklemen gerekecek.

Bu ay dolunay müthiş haberlerle geldi. Açıkçası beklenmedik olayların böyle ardı ardına meydana gelmesi beni şaşırttı ve mutlu etti. Daha az önce, Alper’le yaşadığımız tecrübe paha biçilemezdi. Bazen hatalar bile mutluluğun anahtarı olabiliyormuş. Tıpkı bu dolunay bana yaptıkların gibi.

Bir Cevap Yazın

