Unuttum mu Sandın?

01Dolunay, ah sevgili dolunay, unuttum mu sandın seni? Bu hafta sonu hep seninleydim oysa. Bir kentin en işlek caddesinde de seni aradı gözlerim, bir hastanenin acil servisinin bahçesinde de. Ya da bomboş bir sokakta sıra evlerin arasında hep seni izledi gözlerim. Ah dolunay ah 🙂 Şimdi içimde Hodor‘un acısı tazeyken yazıyorum bunları.

Unutmadım, hastaydım sadece. Hastaydım ve çok yoğundum sadece. Hem hasta hem yoğundum. Neden? Sercan geldi çünkü. Neden? Annem rahatsızlandı çünkü. KPSS vardı bir de. Eh, tüm bu yorgunluğa bir de hastalık eklenince pazar günü akşam 7’de uyuyup pazartesi sabahı 05.45’te kalkabildim.

02

Bu hafta sonu, uzun zamandır geçirmediğimiz kadar dolu ve keyifli geçti. Keyfimiz yerindeyken bir de kaldırdık baktık başımızı göğe, ne görelim? Seni! Gülümsüyorsun bizlere. Sen bizlere gülümserken, ben senin hikayeni anlattım en baştan. “Ne güzel güldün, o akşam bana.

03

Ancak bilmiyorduk, hasta da olsak, yorgun da olsak, bizi asıl tüketenin cahillikten doğan ihanet olduğunu… İnsanın aslında “güvenilmez” olduğunu kısa bir an unutmak bile bize çok pahalıya mal oldu. Durduk düşündük, üzüldük ve bir insan daha öldü gitti içimizden. Tüm klişeler, alışıldık laflar boşa çıktı. Kendi boyundan büyük kurulmuş dünyalar yerle bir oldular ayaklarımızın önünde. Biz, dürüstlüğün parayla satın alınamayacağını bir kere daha gördük.

04Bloga verdiğim bu kesinti, cidden çok fazla olayın yaşandığı bir dönem oldu. O yüzden kendimi zan altında bırakmak ve yazmaya mecbur bırakmak için yakın zamanda bloga eklenecek başlıkları yazıyorum buraya:

  1. Sercan’ın hafta sonu ziyareti – Airsoft
  2. Episode 13 Peyote Konseri
  3. Efendi Akustik Konseri
  4. Sabhankra – Revenge albüm kritiği
  5. Gojira’nın yeni videoları
  6. Getik Kafe açıldı

Görüşmek üzere.

Bir Cevap Yazın

