Dünya’nın En Büyük Sabhankra Koleksiyonu

Sen okumaktan sıkıldın belki ama ben yazmaktan sıkılmadım sevgili okur. Evet, yine bir yazıda, yeni bir yazıda Sabhankra’dan bahsedeceğiz. Bu sefer çok fazla yazı olmadan, işi görsellerle bitirmeyi düşünüyorum.

Türkiye’deki (muhtemelen Dünya’da da) en büyük Sabhankra fanı olduğum için elimde Sabhankra’ya ait materyaller çok fazla ve çeşitlidir. Grubu ilk defa tanıdığım 2006 yılından bugüne kadar geçen 10 yılda, grupla da iyice samimi olmamız, ama en temelde de benim özverim sayesinde itinayla biriktirdim tüm bu materyalleri. Hatta itinayla ürettim de diyebiliriz bir kısmını.

sabhankra_koleksiyon (2)

Evet koleksiyonun tamamı bu. Şimdi gelin bu ürünlere yakım çekimde bakalım. Her biriyle ilgili anılarımı anlatayım sizlere.

sabhankra_koleksiyon (1)

Buradaki posterlerden bir tanesini Elif‘ten rica etmiştim. Sağ olsun yüksek çözünürlükle göndermişti  de baskı alıp odama asmıştım. Tahminen 7-8 yıldır da odamda asılı olarak durdu. Sabhankra mug’ını da Eskişehir’de Chaos Fest için geldiklerinde almıştım. Grubun bastırdığı üç farklı modeldeki tişörtlerin hepsi var. Beyaz logolu tişört hariç, diğer ikisinden de ikişer tane var. Birer tanesini giyiyorum. Diğerleri poşetinde koleksiyonluk olarak duruyor.

sabhankra_koleksiyon (3)

Sabhankra’nın ilk patch’lerini Bursa’daki kuzenim yapmıştı. Üretimden önce demo bastıkları için ben fazladan bir de kırmızı renklisini yaptırmıştım. Bunu da şapkaya yapıştırınca sonuç harika oldu.

sabhankra_koleksiyon (4)

Grubun yayımladığı tüm albümleri görüyoruz bu karede. İnternetten yayımlanan ancak fiziksel kopya olarak basılmayan albümleri ise ben kendim bastım. Bu albümler o kadar kaliteli bastım ki grup üyeleri ilk gördüklerinde şaşırıp mutlu olmuşlardı. Yayımlanan albümlerin her birinden en az iki kopyaya sahibim. Bunun biri adıma imzalıdır. Bir diğeri ise ambalajı açılmamış olarak duruyordur. Sabhankra’nın bu sene yayımlanan albümü Revenge‘in “Promo Kopyası” ise muhtemelen Türkiye’de grup üyeleri haricinde birkaç kişide vardır.

sabhankra_koleksiyon (5)

Tam ortada gördüğünüz iki küçük CD ise A Star To Shine EP‘dir. Bunu ben kendim ürettim. İç kapak tasarımında, kapak tasarımcısının başka bir işini kullandım. Detaylı bilgi şurada. Fan made bir iş olduğundan ve ticari kaygı taşımadığından, yalnızca yedi kopya bastım. Üçü grup üyelerinde, biri Plamen Samet kardeşim’de.

sabhankra_koleksiyon (6)

Adıma imzalı albümleri görebiliyorsunuz. Üst kısımda açılmamış kutular,  alt kısımda ise imzalı kopyalar gözüküyor.

sabhankra_koleksiyon (7)

Grubun Constantinopolis ismiyle çıkardığı iki EP’de koleksiyonda yer alıyor. Bunlardan For The Empire grup tarafından ilk basılan orijinal kopyadır. Ancak Sudden Death demosunu kendim bastım. Bir de grubun Chaos Fest kapsamında Eskişehir’de verdiği konserin sahne önü tam videosunu içeren bir dvd var.

Elimdeki materyal bunlarla sınırlı değil. Sabhankra’nın Eskirock Metal Fest Konseri’ne ait bir DVD yapacağım. Ayrıca grubun röportajının çıktığı dergileri de biriktiriyorum. Bunların da ilgili sayfaları olacak. Grubun konser afişleri de yine bu koleksiyonda kendine yer bulacak. Ayrıca bir fikrim daha var. Bunu da kısa sürede umarım gerçekleştirebilirim. Yazıyı Youtube kanalımdaki Sabhankra yüklemelerim ile bitiriyorum.

Bir Cevap Yazın

