Bu Kademede Aşkların İflası

asiaHer tarafı saran toz bulutuna aldırmadan, öylece durdum. Gözlerimi bile kısmadım. Ben bu tuzağa nasıl düştüm, diye söylenip duruyordum. Dudaklarım kıpırdıyordu kendi kendime kızarken. Öfkeden deliye dönmüş haldeydim ve bir o kadar da şaşkındım. Ben bu tuzağa nasıl düştüm?

Rüzgar şiddetini arttırdıkça saçlarımın arasına dolan kum taneciklerinin ağırlığını da hissetmeye başladım. Hiç istememiştim buraya gelmeyi. Hiç istememiştim bu hisle dolu olmayı. Oysa ne güzel geçiyordu günlerim. Bir gözüm açılmadan “bir” oluyordu, ikisini açtığımda ise karnım doyuyordu. Uzaktım, sesten, yüzden ve nefesten. Şimdi düştüğüm şu hale bak! Kandırıldım, diyordum kendime. O yere göğe sığdıramadığım cinliğime ne olmuştu?

Yapamadım, kendime yediremedim kandırılmayı. Yapmamakla övündüğüm şeyleri yaptım. Kendi kurallarımı çiğnedim. Sonradan anladım, bir kere daha dönüp bakabilmek varken kural koymak niye? Vazgeçemedim yine. Ben sonu geldi sanıyordum. Oysa öyle bir düğümmüş ki yüreğime attığım, gevşemek şöyle dursun her geçen gün kangrene sarıyor. Sıkılmanın, bunalmanın, inleyip durmanın da hiç faydası yokmuş. Bu bir tuzak, kaçamayacağım bir tuzak. Bu, belli ki, içine düşmekten korkmadığım bir tuzak.

Rüzgar esiyor, rüzgar esiyor, gözlerimi ovuşturuyorum. Bekliyorum. Ortalık toz duman. Sesleniyorum, çağırıyorum yanıma. Kimse yok! Ben yalnızım. Tüm bunlar, benim hayallerim aslında. Düşüncelere boğulmuş halde yaşamaya çalışmak bu. Şimdi görüyorum, olmayanı olmuş gibi düşlemek, olmayanın pişmanlığını bir ömür boyu yaşamak düşüncesine kapılmak aptallıkmış. Kendime bakıyorum, içimde hiç iyilik kalmamış. Nefretle dolmuşum. Korkuyorum, çünkü adım gibi biliyorum, nefreti ancak ölüm temizliyor.  Sonra bir daha bakıyorum, ellerim kan, yüzüm kan ve ortalık kan gölü olmuş.

Not: 4:45’te ellerini bıraktım.

Bir Cevap Yazın

