Müthiş Bir Jestin Hikayesi

dvdler

İki hafta kadar önce Facebook’taki gruplardan birinde geziniyorken, şans eseri birkaç dakika önce atılmış bir mesaj gördüm. Bir arkadaş, elindeki fazla filmleri isteyenlere kargolayabileceğini söylüyordu. Gruptan tanıdığım diğer arkadaşlar, arşivlerine istedikleri filmlerin adlarını yazmışlardı bile. Filmlerin sahibi Alaattin de isteyen herkese üçer beşer rezerve etmişti filmleri. Hastası olduğum Kill Bill serisinin DVD’lerini görünce ben de hemen Kill Bill serisi diye yorum yaptım 🙂

Ancak şans bu ya, Alaattin hemen yorumuma karşılık olarak bu filmleri rezerve ettiğini yazdı. Şansıma sövdüm ben de. Bu aralar çok oluyor bu. Birkaç dakika sonra telefonda bir bildirim popladı ve heyecanla açtım. Alaattin, ne olmuşsa artık, Kill Bill DVD’lerini gönderebileceğini yazmıştı!

Kısa bir mesajlaşma faslından sonra adresimi ve telefonumu ilettim. Heyecanla beklemeye başladım. Öyle ya, durup dururken böyle bir jesti, böyle bir krallığı kimse kimseye yapmazdı.

Neyse, PTT Kargo geldiğinde parçalayarak açtım paketi. İstediğim Kill Bill dvdlerinin yanında, ekstradan Spiderman blurayi ve iki tane daha dvd film vardı. Bakın işte adamlık, insanlık bu noktadan sonra başladı. Zaten, bu filmleri hediye etmiş olmak büyük bir olayken yanına bir de çikolata ile kahve koymak? Bu düpedüz aşmışlık, büyüklük!

Kill Bill serisini çok seviyorum. Hem film olarak, hem kült olarak, hem de müzikleri bakımından benim için çok ayrı bir yere ve öneme sahip. Şu anda Kill Bill serisinden tek eksiğim ilk filmin soundtrack albümünün plak baskısı. İkinci filmi buldum ancak ilk ne yazık ki artık yok. Olur da ikinci elini bulabilirsem onu da alıp bu faslı kapatacağım.

Bu iyiliğin için ne kadar teşekkür etsem azdır Alaattin kardeşim. Yazıyı Kill Bill’den en az Alaattin kardeşim kadar efsane bir sahne ile bitiyorum. Büyüksün QT!

Bir Cevap Yazın

