Hatıra Defterim

Hayatımda sadece 7. sınıfta hatıra defterim oldu. O defteri de 8. sınıfta Eskişehir Merkez’e taşınmak gibi niyetimiz olduğundan yazdırmıştım herkese. Neyse, geçen gün o defteri buldum şans eseri. İçinde yazanları okudum. Gözlerim doldu lan mutluluktan. İşin güzel yanı o deftere yazan adamların pek çoğu halen facebook’umda ekli ve ne yazdıklarını çoktan unuttular. Bu yazıyı işte bu eski arkadaşlara bir hediye olarak da düşünebiliriz.

Hatıra defterimin hepsini paylaşmıyorum elbette. Aslında bunları da paylaşsam mı diye çok düşündüm. Ama tarih itibariyle çok efsane tespitler ve maniler falan vardı. Kaçırmayın istedim. Kimse tıraş yapmasın herkes bunları okuyunca bir garip olacak çocukluğuna dönecek.

Defterdeki tarihler 2001. Daha 7. Sınıftayım. O seneye dair hatırladığım Mehtap Kavas vardı İngilizce öğretmenimiz, bir de Nuri Sezer vardı sosyal bilgilere girerdi. Başka da bir halt hatırlamıyorum. Ha bir de günlük çalışma defteri tutardım. Her gün işlediklerimizi kısaca özetlerdim. Mehtap Hoca demişti kontrol edicem diye. Sene sonuna kadar sınıfta bir tek ben tutmuştum bir gün denetler de bir tek benim yazdığımı görüp da aferin der diye. Demedi. Canı sağolsun 🙂

Aşağıda hatıra defterimden sayfalar göreceksin sevgili okur. Sahipleri de umarım görür ve yorumlarını bırakırlar.

Ülgen Süngü yazmış bunu

Bu da Mine Özer'in yazısı

Ebru Akarçay yazmış sağolsun

Sarper Soylu!

Caner Çelik

Ali İlik, hatıra defterime rehber diyerek bi rencideyle başlamış

Hamdi Olgun "şarkılarla oyunlarla eğlendirdin beni" demiş, sağolsun

1 responses to “Hatıra Defterim

  1. ben de bi hatıra defteri yazdıraym bari 😀

    Beğen

Yorum bırakın