Alper’den Süper Keşif – 2

Galiba geçen seneydi. Bir gün kantinden bölüme doğru gelirken iki tane Erasmus’la gelen öğrenci önüme çıkmış İngilizce biliyor muyum diye sorduktan sonra birilerinin ofisini sormuşlardı bana. Ellerinde bir de kamera vardı. O an artık acelem olduğundan çok da umursamamış, sordukları ofisi gösterip devam etmiştim.

Bu olaydan aşağı yukarı bir ay sonra da bu elemanların videosunu İnşaat Mühendisliği Bölümü’nün bir etkinliğinde göstermişler. Bizim Ahmet Ali de izlemiş ve bana videoda göründüğümü söylemişti. Üzerinden epey zaman geçti ve ben o videoyu unutmuştum.

Geçen gün Alper yine o keşiflerinden birini yapıp Merve ile birlikte bu söz konusu videoyu bulmuşlar. Alper bunu facebook profilimde paylaşmış. İzleyince gördüm ki hakikaten benim. Öyle çok değil aşağı yukarı 15-20 saniye görünüyorum 🙂

Elemanların çektikleri video buraya bir kaykay pisti yaptırabilmekle alakalı yaşadıkları bürokratik engellerle ilgili. Gerçi engel mengel yok izleyince görüyorsunuz. Bizim hocalar klasik Türk mantığı ile belki bir Türk öğrenci istese sallayacakları bu projeyi Erasmuslu bu iki arkadaş istediği için canla başla çalışıp yerine getiriyorlar. Yani bürokratik bir sorunla karşılaşmıyorlar. Eleman Finlandiyalı imiş. Videoyu siz de izleyin. Özellikle 2 Eylül Kampüsü’nde iseniz muhakkak izleyin. Bir noktadan sonra sinirleriniz bozulacak.

Alper’e bu keşfi için teşekkür ederim 🙂

Yorum bırakın